Monday, January 15, 2007

So far sådär

Så går det när man har för roligt på nyår. Då ligger man långsjuk och hostar i veckorna två. Den senaste veckan har jag ialla fall lyckats åka 13 timmar tåg, se Värsta språket säsong 2, Svenska dialekt mysterier, läsa Vägen till Klockrike och Högläsaren samt göra en ny mix och plugga.
Spelade igenom Dark messiah också. Det var okej 1-person shooter i fantasy tapning. Spark-knappen var extra kul.
Tyvärr vägrar mitt ljudkort installera sig som det bör. Om inte annat är det 3000 kronor prydnad. Man får börja att leva rap-life i liten skala.

Jag fick en ny room-mate i fredags.Pedro från Brasilien. Grym kille. Vi ska kanske till Schweiz nästa helg. Från skolan är inte så mycket nytt att berätta. Börjar intala mig själv att tentorna nog kommer att gå bra. Det är nog mest ljug.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag vill se mer bilder från kaiserslautern. Kan du inte göra ett bildspel, en dag med King of the Kaiser?

16 January, 2007  

Post a Comment

<< Home